Cheongdamdong Alice


Hele şükür bitirdim bu diziyi..Zaman zaman çoğunlukla ya da hemen hemen her bölümde Han Se Kyung'dan nefret ettim.İnsana benzediği zamanlar da oldu tabi..Ama...
 Ben komiklikli bir aşk hikayesi izlemek istemiştim ve de beklentim farklı olunca da hayal kırıklığına uğradım..
Önceki yazımda senarist saçmalamış demiştim.Yok..Vazgeçtim bu düşünceden..Senarist bir aşk hikayesi yazmak istememiş ki..Onun niyeti başka bir şeymiş onu gördüm.Anlatmak istediğini anlıyor ve özür diliyorum sayın senarist (Sanki okuyacak burayı da...Sanki Türkçe biliyor da...) .
Ama çok bilirmiş gibi yine de yorum yapmak istiyorum. :D O yüzden..Bu yazıyı diziyi izlemeden okuyan biri varsa (okuyacak olan var mı ki?) dikkat dikkat! Spoiler yeme ihtimalin olabilir.
Bi defa sayın senarist, Han Se Kyung ile  Cha Seung Jo aşkı çok zorlama duruyor.Aşk olmadığı için de olabilir tabi bu durum.Keşke o konuda azcık daha farklı şeetseydin.Yoksa iyi yani..
Han Se Kyung bence kendinden başka kimseyi sevmiyor.O son bölümde tersiymiş gibi göstermeye çalışsan da tüm o gidişattan, olaylardan, onun düşünce ve hareketlerinden sonra böyle düşünüyorum.
Cha Seung Jo ise..O zaten en baştan Han Se Kyung'u değil hayallerini seviyordu.Yo yo bunu izlediğim son bölümlerden çıkarmadım.Bunu zaten izlediğim ilk 8 bölümde üstelik daha çok çok önceden 8'e varmadan gördüm.
Cha Seung Jo eski sevgilisi yüzünden çıkar olmaksızın birbirini seven insanların varlığını kabul etmiyordu.Han Se'nin mektubundan etkilendi.Çünkü Han Se'nin çıkarı olmaksızın birini sevdiğini gördü.Sonra da neymiş efemm ilerleyen 1-2 bölümde Han Se'ye aşık olmuşmuş.Yok öyle bişey..O sadece aha dedi..Para para demeyen bi kız.Yani mektubu sevdi.Hayalindeki gibi bir aşkın olduğunu düşündü.Sevdiği Han Se değil..
Han Se hep dümdüz bir ifadeyle durdu tüm dizi boyunca.Sonra Seung Jo'ya sevimlilik yapacam(rol keserken) derkenki yüz hallerini gördüğümde nefretim kombo yaptı.Hareket ve düşüncelerinden de belliydi ki Sekreter Kim'i bile sevmedi o be..Yani önceki yazımda karaktersiz dedim ama Seung Jo'nun eski sevgilisi bile daha içtendi ya..
Bir de şu arabulucu mudur çöpçatan mıdır şu adam...Tommy Hong. Han Se Kyung bu adamla çok daha iyi bir çift olabilirmiş.Çünkü Han Se   Seung Jo'yu aptal yerine koyarken bu adamla hep daha samimiydi.Sayın senarist, keşke son bölümde izleyiciyi ters köşeye oturtup bu ikisini çift yapaydın.Valla tadından yenmezdi ve daha gerçek olurdu.
Aha.. şimdi baktım da senaryoyu 3 kişi yazmış.Senarist değil senaristler demem gerekiyormuş.
Son olarak..Bu dizide bir Alice varsa o da Cha Seung Jo'dur. Alice Harikalar Diyarında'yı okumadım ama böyle düşünüyorum.

0 yorum: