Kimseye Etmem Şikayet...


Normalde Türk Sanat Müziği dinleyen biri değilim. Normalde ne dinlerim ben sahi?Hımm..Kulağıma güzel gelen şeyleri..Ruh haline göre değişir bence insanın ne dinlediği.
Geçenlerde nerden estiyse  youtuba girip Müzeyyen Senar diye arattım.Sonra da bu şarkıyla (Kimseye Etmem Şikayet) karşılaştım. Daha önce de duymuşluğum vardı bu şarkıyı lakin hiç bu kadar dinlemişliğim yoktu.

Youtube yorumlarında da birinin yazdığı gibi 'suni değil ulvi bir şarkı' bu.

Özellikle Müzeyyen Senar,Melihat Gülses,Eşref Saati bence çok güzel yorumlamışlar..Emel Sayın'ın da canlı yorumu çok güzeldi.
Sertab Erener'in yorumunu pek sevemedim. Sanki şarkıyı söylemek için acele eder gibi bir hali var. Bana öyle geldi.Bir de sanki sesi fazla keskin..
Nev'in yorumu için düşüncem ise..Önce, abi elektro gitar gibi enstrümanlar koymasanız iyiydi dedim.Ama sonra çok da abartılmadığı için güzel dedim.

Türk Sanat Müziğinin bugünkü haline dair bir fikrim yok. Fakat isterdim ki her daim böyle güzel şarkılar yapılsın.

Bu da sözleri:
Not: Müzeyyen Senar'ın yorumunda 'perde-i vuslat' diye geçiyor.

 Kimseye Etmem Şikayet

Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime
Titrerim mücrim gibi baktıkça istikbalime
Perde-i zulmet çekilmiş korkarım ikbalime
Titrerim mücrim gibi baktıkça istikbalime

Nasıl?Çok kısa değil mi?Ben sözlerini ilk gördüğümde yok bu kadar kısa olamaz dedim..Ama bu kadar kısa işte.

0 yorum: