Animez'de Sailor Moon ve Death Note Yayınlanacak

Kidz-Animez tv kanalı (tv mi kanal mı bilemedim) çok yakında Ay Savaşçısı'nı ve Death Notu'u yayınlayacak.Üstelik tarihi ve saati bile belli. İki animeyi de 5 mayıstan itibaren yayınlamaya başlayacaklar. Sailor Moon saat 21:30'da Death Note ise hemen ardından saat 22:00'de ekranlara gelecek. Sailor Moon'un bu saatte yayınlanacak olması bence isabet olmuş.TRT'ye zamanında çok sitem ettik ama Ay Savaşçısı küçük çocuklar için yapılmış bir anime değil.O yüzden TRT'nin tekrar yayınlamaya yeltenmemesini desteklemiştim bi zaman sonra.Zaten Kidz gece olunca Animez'e dönüşüyor.Gündüz daha küçüklere yönelik çizgi film ve diziler yayınlanırken gece anime kanalına dönüyor.Gelgelelim acaba Ay Savaşçısı dublajlı mı olacak dublajsız mı?Eğer dublajsız olacaksa :SS bilmiyorum cümlenin sonunu getiremedim bile...
Öte yandan Death Note bence dublajlı yayınlanmaz.Zaten gördüğüm kadarıyla Animez animelere dublaj yapmıyor.Ha Death Note için dublaj yapılsa güzel olabilirdi belki.Ama yine orjinal seslendirmedeki seslere uygun sesler seçilmezse hüsranla sonuçlanabilir.Ama yok...Bence dublajsız yayınlanacak.Her halukarda Death Note izlememiş bünyeler de bu sayede izleme fırsatı bulabilir negzel. :)Şimdi ne dedik az önce?Animez animelere dublaj yapmıyor dedik.Bu durumda Sailor Moon da dublajsız yayınlanabilir.Evlerden ırak...
Ben eski bir Ay Savaşçısı fanı olarak bir iki defa şööle bi göz gezdiririm herhalde yayınlandığı zaman.Ama oturup 200 bölüm izlemem.Hiiiç sanmıyorum.
Fakat 6. sezon nasıl olacak onu bilemem..O da temmuz ayında çıkacak zaten. Crystal (Kristal) sezonu bekliyoruz.Keşke Kristal Tokyo'da geçse.Lakin mümkün olduğunu sanmıyorum.Usagi liseli olmaya mahkum bi kere...

Tvde yayınlancakmış..Hani bunun kanıtı diyenler için :P link

5 yorum:

  1. başladı ya :D tvde görmek süper oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben hala izleme fırsatı bulamadım. Dublajlıdır umarım.. :S

      Sil
  2. Türkçe altyazılı yayınlanıyor Kidz-Animez'de. Türkçe seslendirmeli animeler genelde her yaşa hitap eden yapımlar oluyor Kidz TV'deki Heidi, Arı Maya, Digimon Fusion gibi.

    YanıtlaSil
  3. İtalyan çocuk kanalı Rai Gulp'ta Sailor Moon Crystal yayınlanıyor acaba Kidz TV'de bundan esinlenip gündüz verir mi şu animeyi he? Ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz yayınlayacağını sanmam.
      Yeni sezon için ise yayın haklarını alırsa olur herhalde..Yeni sezon eskisinden pahalıya satılırsa bilemem ama :P

      Sil