Ralp Ve İnternet

Ralph Breaks The İnternet

2018 yapımı Ralph Breaks The İnternet, bizdeki adıyla Ralp ve İnternet (Oyunbozan Ralph 2) filmini yeni izledim. Açıkçası yukarıdaki fotoğrafta Ralp'in yaptığı gibi ellerimi yana doğru açıp 'ama olmuş mu bu şimdi?' demek istiyorum. Yazı spoiler içerir ve baştan söyleyeyim önermiyorum bu filmi.

Sanki önceki filme göre kendi içinde bazı tutarlılıklarını çiğnedi. Vanellope başka bir oyuna girdi ve hayatına orada devam ediyor. Önceki filmde ise bu pek mümkün bir şey değildi.
Oyun karakterleri dükkan kapandıktan sonra diğer yerlerde dolaşsalar da açılış saati gelince mutlaka herkes yerli yerinde olmak zorundaydı.
Disney, kendini övdü desem değil...Ne bileyim...Böyle...Aha şu ilerdeki tarlaların hepsi benim der gibi sahibi olduğu şeyleri ve buna prensesler de dahil bol bol gösterdi. Adeta bir Maho Ağa...:D
Disney sanırım Ebay alışveriş sitesinin de sahibi ki bol bol gözümüze soktu. Hatta filmin merkezi gibi bile oldu. Gerçi bilmem belki de Ebay parası neyse verip kendine 1 saat 52 dakikalık bir reklam filmi çektirmiştir.
Youtube yerine başka bir site ismi uydurulmuş; Buzztube.
Bir oyun karakteri olan Ralp, videolar çekiyor ve insanlar izliyor.
Şimdi ne bekliyorsun film işte neler neler oluyor bu mu mantıksız geldi diyeceksiniz belki ama öyle değil işte. Film kendi dünyasındaki kuralları bol bol çiğnedi.
Yeni eklenen Shank diye bir karakter var ki hiç sevemedim. KnowsMore diye internet arayıcı arayüzü gibi bir karakter vardı. Bir tek onu sevdim. Gerisi fıss.
Birinci filmi ne kadar sevdiysem ikinci filmde o kadar daral geldi. Bu filmi izleyeceğinize gidin birinci filmi tekrar izleyin.

0 yorum: