gezinti.com Seni öyle seviyorum ki...

Artık bunu (gezinti)bilmeyen kaldı mı bilmem ama bu sıralarda iyice canımı sıkmaya başladı.
İllallah be kardeşim...
Bir siteye girersin çıkar..Bir siteden çıkmaya çalışırsın gene çıkar.Penceresini kapatmak için çarpıya basarsın gene kapanmaz..İlla iki seçenekten birini seçtirecek her seferinde..
Daha az önce blogger şablon ayarlarındayken çıktı bu...Üstelik 2 defa...
Seçeneklerden birini seçmeme rağmen yine çıktı.
E ikide bir de böyle olunca geliyorlar soldan soldan.....

Nedir bu gezinti dersek gezinti şöyle bişey...Şurdaki yazılarda açıklanmış. link  link
Not:Korkmayın üstteki linkler gezinti.com'a yönlenmiyor.


Önceden defalarca oldu.Hani tarayıcını yeni açarsın,karşına komple bi sayfa açılır.Sayfada gezinti.com hizmetini isteyip istemediğini sorar.Her seferinde de istemediğimi belirten seçeneği seçtim.
(Önemli bilgiler madde 1'de ücretsiz olduğu yazıyor..Yok bir de paralı yapsaydın..)

Ama buna rağmen hemen her sitede karşıma çıkabiliyor..Az önce de bahsettiğim gibi blogger şablon ayarlarında bile ufak bir pencere olarak karşıma çıkmaya devam ediyor.Yok gezintiyi onayla yok bu sayfada kal yok bu sayfadan ayrıll yok elinin körü....
Bana ne kardeşim...Ben bana özel reklamlar almak istemiyorum.Ne diye internet geçmişimi geleceğimi bilgilerimi kaydediyorsun.TTNet,bu gezinti'yi bize musallat etmeye hakkın ne?


Şimdi ise hiç aktive etmediğim bu şeyi iptal etmeye çalışıyorum.

Yukarıda vermiş olduğum 2. linkteki yazıda nasıl  iptal olacağını anlattıkları kısmı uygulamaya geçiyorum.
Not:Gezinti.com sitesine ilk girişim bu.

1.Gezinti.com'a gidin...Aman dikkat ..Başına www eklemeyi unutmayın yoksa açılmıyor site..
2.Sağ üst kısımda hesabım yazısına tıklayın.Yeni bir sekme açılıyor.Orada 'Gezinti hizmeti ile ilgili kullanım ayarlarınızı değiştirmek için aşağıdaki düğmeleri kullanabilirsiniz.'i göreceksiniz.
İki yer var.
 Bu tarayıcı için gezinti : açık /  kapalı
İnternet hattı için gezinti : açık / kapalı

Benim ayarlarda bu tarayıcı için gezinti kapalı seçiliydi.
İnternet hattı için gezinti ise açıkmış.Hücuuum diyerekten kapamaya yeltendim.Karşıma altta görmüş olduğunuz  pencere çıktı.
Dikkatlice okuyup evet dedim.
Artık internet hattı için gezinti kapalı durumda ve bu tarayıcı için gezinti seçeneği ise ortada yok.
Umarım gerçekten kurtulmuşumdur.

0 yorum: