Falling Slowly


Once filmini yeni izledim. Filme bayıldığımı söyleyemem. Yo yo kesinlikle kötü değil..Yanlış anlaşılmasın.
2006 yılına ait İrlanda yapımı bir film.Sade bir yapım.Sahte durmuyor.(bu ne demek yahu) 
Bu filmi izleme sebebim "falling slowly" şarkısıydı.Bu şarkının bir filme ait olduğunu öğrenince izleyeyim dedim.Filmden ziyade bayıldığım nokta bu işte..
Çok çok hoş güzel bi şarkı.Zaten filmi izledikten sonra bi de baktım şarkı Oscar almış.Bu arada pek araştırmadım ama filmin müzikali bile yapılmış.
Filmde sevdiğim diğer bir şarkı da "lies".
Karaoke yapılası bu şarkının sözleri de şu şekilde :

Falling Slowly

 I don't know you
 But I want you
 All the more for that
 Words fall through me
 And always fool me
 And I can't react
 And games that never amount
 To more than they're meant
 Will play themselves out

 Take this sinking boat and point it home
 We've still got time
 Raise your hopeful voice you have a choice
 You'll make it now

 Falling slowly, eyes that know me
 And I can't go back
 Moods that take me and erase me
 And I'm painted black
 You have suffered enough
 And warred with yourself
 It's time that you won

 Take this sinking boat and point it home
 We've still got time
 Raise your hopeful voice you had a choice
 You've made it now
 Falling slowly sing your melody
 I'll sing along


 Şu cover'ı bu sıralar orijinalinden daha fazla dinliyorum.Yalnız sonlara doğru şarkıya dalan vokal kız yanlış bir tondan söylüyor herhalde..

0 yorum: