İzlemek İstediğim (izlemem gereken) Seriler


1.Baba - The Godfather
Bu filmi aslında hep merak ederim.Ama bir türlü izleyemedim.
Bir aralar televizyonda oldukça sık yayınlanırdı.Ama tanıtım reklamlarında o kadar ağır görünüyordu ki bu durum sıkıcı bir film olduğunu düşünmeme neden oldu.Aslında o kadar ünlü bir film ki mutlaka iyidir.Ama izleyemiyorum işte..Sırf o sıkıcı fragmanların kabahati. :P
Ha pek alakası yok ama aklıma geldi de başrolde Ayşen Gruda'nın olduğu  Ana diye yerli bir dizi yapılmıştı.
Baba filmi artık ne kadar etkili ise...Onların Baba'sı varsa bizim de Ana'mız var.Heheeyyt.. :D





2.Yıldız Savaşları - Star Wars
Star Trek (Uzay Yolu) sever biri olaraktan mutlaka izlemem gereken bir seri..Ama olmuyor.Sanki sevmeyecekmişim gibi geliyor.Bir yandan da sevecekmişim gibi.Ama sanki Uzay Yolu'ndan sonra bana tuhaf-saçma gelecek diye de izleyemiyorum.Bir de oldukça değişik yaşam formları var galiba.
Bu arada değinmesem çatlarım..(aslında çatlamam) Star Trek'in sadece Mr. Spock'lu filmlerini seviyorum.En son çıkan filmlere ise diyecek bir sözüm yok.Para nedir ve nasıl boş yere harcanır?
Heroes'daki Syler'ı Spock yapmışınız.Hadi madem yaptınız...O nasıl berbat bi senaryo?O kadar parayı bu senaryoya mı harcadınız?
Birinci film o kadar kötü geldi ki ikincisini izlememek üzere bir önyargım oluştu.Ama eminim o da berbattır.Senaryo kötüyse Benedict de kurtaramaz Tom Cruise gelse de kurtaramaz.



3.Alacakaranlık -Twilight
Aslında ilk filmini izledim.Ama film boyunca hep bi hareket bi aksiyon bekledim.Bella'yı canlandıran oyuncunun hareketleri de sinir etti.Sönük bi vampir filmiydi.Diyelim ki bu filmin süresi 90 dakika.90 dakikayı doldurmak için sanki uğraşılmamış gibi geldi.Aslında belki şimdi izlesem farklı düşünebilirim bilemem.Ama bu seriyi izlemem lazım.Herkes izlemiş bi ben kalmışım.İzledikten sonra bir de bakıyormuşuz azılı bir Twilight fanına dönüşüverirmişim....Ahahah








4.Harry Potter
Yıllar evvel bu serinin 4-5 filmine kadar falan izledim.Ama sonra sıradaki filmi izlemek için ara verdim.Öylece kaldı.Tamamlamam lazım artık.Ama baştan başlamak zorunda kalacağım için tırsıyorum.Ara verince yine kalır falan.Ama baştan başlamam lazım çünkü ayrıntıları hatırlamam gerek.Pat diye 5-6 gibi başlarsam bişey anlamam doğru dürüst.
Bir de dublaj kötüydü galiba.Kaç yıl geçti ama o sesin Harry'e uymadığını hatırlıyorum.
Kendime not: Bu filmi bir de dublajsız izlemeyi dene.



0 yorum: