Powder

Uzuuun uzun zaman önce izlediğim bir film vardı.Aslında tam izledim de denemez.Ortasından itibaren yakalayabilmiştim.Ama değişik bir filmdi. İşte o filmden aklımda kalanlardan bazıları: Bembeyaz renksiz saçsız ama kirpikli bir çocuk,elektrik,yıldırımlar,ona kötü davranan serseri tipler,bu çocuğun adamın birinin saçına elektrik vermesi ve filmin son sahnesi.Özellikle de son sahnesi. Aklımda kalanlarla bu filmi aradım ve bulmayı başardım. Aradığım filmleri bulabildiğim zaman bi sevindirik oluyorum.Çünkü maalesef akılda kalan yarım yamalak şeylerle aranan film her zaman bulunamayabiliyor. Bu filmin adı Powder.




İmdb'nin demesine göre Türkçe adı Harika Çocuk.1995 yapımı bir film.
Filmin Türkçe adı niye Pudra yapılmamış hiç anlayamadım.Cidden bu kararları kim alıyor?
Filme dönersek,
Kendine has ama Makas Eller ve Yeşil Yol filmlerini de hatırlatıyor.
Bu arada başrolde olan Jeremy karakterini canlandıran kişinin Sean Patrick Flanery olduğunu öğrenince de inanamadım,hayretler içinde kaldım..Hiç benzetemedim valla.İmdb belki yanlış şeetmiştir diye filmin sonundaki jenerik yazılarına dikkat ettim.Gerçekten de oymuş. 0_0

0 yorum: