Anne of Green Gables


Anne of Green Gables (Akage No Anne) animesini yıllar sonra yeniden izledim.Türkiye'de Çiftlik Kızı Anne olarak yayınlanmıştı.Gerçekten çok güzel bir anime.Çok huzurlu..İnsanı motive ediyor.Çizimleri çok güzel..1979 yılı yapımıydı galiba.
Çiçekler...Ağaçlar...Manzaralar... :) Eski animeler acaba daha mı güzel oluyor ne?
Japonca seslendirme başta değişik geldi ama kolaylıkla alıştım.Fakat özellikle ilk bölümlerde malumunuz Anne bolca ağlar...İşte o ilk bölümlerde Anne'in ağlayışlarında sürekli sesi kıstım. :P Yok böyle bişey..(yok artık! manasında)Türkçe dublaj sesleri kesinlikle çok daha iyi.Aslında Japonca seslendirme de güzel.Ama o ne biçim ağlamak yahu...O ilk bölümlerdeki ağlamalarında sesi kısmaktan kendimi alamadım gerçekten.Ama sonra dengelendi.
Bu anime aslında bir kitaptan uyarlama.Hatta bir seriden..Yeşilin Kızı Anne..
Bu kitabı okumayı gerçekten isterdim.Yazarı Lucy Maud Montgomery.Ama ne yazık ki çevrilmemiş.Türkçe olarak sadece şu linkteki var anlaşılan.Ama onu saymıyorum.
Mangası da vardı..Bi aralar göz atmıştım.Hatta animede bittiği yerde bitmeyip devam ediyordu.
Filmi de var..Ama ne yazık ki Türkçe altyazılı bulabilmem mümkün olmadı.Keşke İngilizce anlayabilseydim. :(
En azından İngilizce altyazılı bulsam bir iki şeyi anlardım..Ama nerdee...

2 yorum:

  1. Divxplanette tüm bölümlerin türkçe altyazıları mevcut. Ayrıca altyazı ile uyumlu formatta.direkt indirme sitelerinde de serinin tamamı indirilebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım sen animeyi kastediyorsun. Ben filmini izlemek istediğimden bahsetmiştim. Divxplanette kontrol ettim ve filminin İngilizce altyazısı mevcutmuş. Ama filmin kendisi yok ortada. :/
      Bu arada az önce youtube'da animesini Türkçe dublajlı olarak gördüm ve şok geçirdim resmen. :D Resmen inanamadım. ^_^
      Yayınlayan kanal Arı Maya'yı bile eklemiş dublajıyla. :)
      Türkçe dublajlı izlemek isteyenler youtube'da ' Yeşilin Kızı Anne ' diye aratabilirler.
      Ya da şurdan buyrun: https://www.youtube.com/watch?v=WWM5gQ57WBA

      Sil