Frozen - Karlar Ülkesi

Bu film bir süredir izleme listemdeydi.Sonunda izledim.
Frozen, bizdeki adıyla Karlar Ülkesi 2013 yapımı bir animasyon film.
Tangled'te spoilerın feriştahını yemiş olduğum için bu sefer sakınarak hikayesi neymiş diye tanıtım yazısına hatta fragmanına bile bakmadan izledim.
Film kötü değil...Ama eksik geldi.
Bir defa Tangled'e biraz benziyor.Yapımcıları da aynıymış zaten.Özellikle burdaki geyiği ve Karmakarışık'taki atı karşılaştıracak olursak...İkisi de biraz köpeğimsi...Anna Rapunzel'i andırıyor.Seslendirme de aynıydı galiba.
Yine de...Filmin benzer yanları olsa da oldukça da farklı.Ama unutmadan yine müzikale kaçtıklarını da belirteyim.
Aslında hikaye başta çok hoşuma gitti.Hatta ilk 35 dakikası Elsa'nın kendi şatosu kısmına dek falan oldukça güzeldi.Ama ondan sonra daha farklı gelişse daha güzel olurdu.Kötü değil..Ama eksik bişeyler vardı.Ya da biraz daha farklı olmalıydı..

Anna'nın Olaf'ı ilk gördüğünde tekme atması gerçek bir refleks gibiydi.
Elsa da çok hoştu.Ama Elsa bebeem o yırtmaçlı elbisenle kırıtarak yürümen ne öyle??.Shrek'teki peri anneye döndün.Valla aklıma o geldi. :D  


Kötü bir film değil ama tekrar izlemek için can atılacak gibi de değil.Ben pek de beğenmedim.Lakin herkes benim gibi düşünmeyebilir.

Bu kadar yazı yazdım.Ama konudan bahsettiğim söylenemez.
Türkçe fragmanı belki daha iyi bir fikir verebilir.
            


----- Spoiler -----Dikkat Dikkat İzlemediysen Okuma!!!----Spoiler----



Ayrıca çok tuhafsın Disney...Hans'ı bi günde sevemezmiş ama Kristoff'u sevebilirmiş.Hans da hiç şaşırtmadı..Kafamın bi köşesinde şöyle düşündüm.Bu adam sonradan kötü çıkabilir.Ama çıkmayabilir de..50%50
Tamam yani Kristoff'la da evlenme kararı almadılar sonuçta..Ama gene de tuhaf..
Bi yüzeysellik vardı.

Ayrıca Olaf'ın güneş hakkında şarkı söylediği ve hayale daldığı kısımda çok sıkıldım.Sanki orayı fazla uzattılar.


Bir de Hans cidden salak..Madem gözün ülkedeydi..Anna'yı öp olsun bitsin..Gene sana kalır ülke..Ama sevmediğin için büyü bozulmayacaktı bir de o var..Olsun..Deneseydi..
Disney sanki kötü karakter sıkıntısı çekmiş de Hans'ı harcamış gibi olmuş.Aaa ama bizim mesaj almamız gerekiyor değil mi?
Yeni tanıştığınız bir kişiyle evlenmeyin..Haklısın Disney ne diyelim.

Kristoff'un küçüklüğünü gördüğümüz için kötü biri çıkma olasılığı sıfırdı.Ama Anna pek de seviyormuş gibi gelmedi.Hans olmadı o zaman Kristoff olsun bari beni kurtarır gibi bi durum oluştu.
Afişte Elsa ön planda...Hatta ben bayaa bayaa bi şimdi Elsa sahneye çıkıp ortalığın tozunu attıracak diye bekledim.Ama arkaya ittiniz.. :(
Anna iyi hoş ama...Elsa'nın güçleri var..Şato bile yaptı.. :) Hem bir günde evlenilmeyeceğini de biliyor. :D

Bir de Tangled'te şarkılar çok akılda kalıcıydı.Frozen'da ise sadece şu aklımda kaldı;
"  Kardan adam yapsak senle"  ve "Soğuk neyse beni hiç üzmedi" 
Benim yorumlarım böyle ama Disney en geç 2 yıl içinde bu filmin ikincisini de yapacaktır.

---Spoiler sona erdi---Yazı da sona erdi-----------------------

0 yorum: