Pamuk Prenses ve Avcı / Snow White and the Huntsman


Ön not: Film 2012 yapımıdır.
Valla şimdi öncelikle belirteyim ki filme başlamadan evvel çok bi beklentim yoktu. Sebebi de Kristen Stewart'tı. Pamuk Prenses rolünü kapmasındaki en büyük etken Alacakaranlık'ta elde ettiği ün olmalı diye düşündüm. Hala da öyle düşünüyorum
Filme dönecek olursak:
Beklediğim gibi masal oldukça değiştirilmişti. Olabildiğince karanlık bir atmosfer yaratılmış. Vıcık vıcık bir romantizm söz konusu değil. Aksiyon daha ön planda.

Gerisi Spoiler İçerir

Kraliçe iyiydi hoştu ama bazen gereksiz yere bağırdı. Süt banyosu gibi bişey yapmaya kalkıştığı o sahnede kraliçeyi özgürlük heykeline benzeten bi ben olamam herhalde.
Ayna yok. Gong var. Dalga geçmiyorum. Bildiğiniz gong. Zavallı kraliçe bir gongda kendi yansımasını görmeye çalışıyor.
Sonra ormanda beyaz geyik sahnesinde de aklıma takılan şey şu; şimdi orası normal bir yer değil. Perilerin evi. Her yerde peri var. Tavşanların sırtlarında bile periler var. Anlatabiliyor muyum yani peri kaynıyor her yer. E o zaman bi peri de uyarmaz mı kraliçenin adamları geliyor diye?
Sonra bence kraliçenin başkasının kılığına girmesine hiç gerek yok ama tamam orijinal masalda da öyle.
Pamuk Prenses'in kraliçe ile dövüşmeye kalkışması saçma. Hele insanları gaza getirmek için yaptığı konuşma da hiç olmamış. Bir de benim bildiğim masalda Pamuk Prenses öpücükle uyanmaz. Uyuyan güzel değil ki o.
Herşeye rağmen film kötü gelmedi. Sıkılmadım.

0 yorum: