Terminator Dark Fate - aka - Kadeeer Kahpe Kader, Ağlarını Ördün Mü

Yalan yok, Terminatör filminin ilkini izlemedim. Benim için serinin en iyi filmi 2. filmdir. Hatta Terminatör deyince benim aklıma o film gelir. Bir diğer iyi filmi de 4. filmidir. 2 ve 4 sağlam filmler, fakat bu son filmle yönetmeninden senaristine ne yapmak, nereye varmak istemektedirler meçhul.
Sarah ve John sahneleri çok güzeldi. Tıpkısının aynısı. Fakat o nasıl senaryo ilerleyişi? Mundar ettiler koskoca Terminatör'ü.
Terminatör 6
Terminatör Kara Kader

Duygusal boşluğa düşmüş bir Terminatör...
Aile babası Terminatör mü olur?
Arnold'u illa oynatma ısrarı nedir?
Filmin başında Grace'i Terminatör sandım ve filmden soğudum. Tepkileri mimikleri o kadar aşırı mimik, aşırı insandı ki bu nasıl oyunculuk bu nasıl Terminatör dedim. Ama meğersem insanmış. Geliştirilmişinden....Tamam, ilk filmde de insan gönderilmişti. İzlememiş olsam da biliyorum.
Lakin geliştirilmiş insanımız Grace, bir Sarah Connor kadar gelişmemişti. Devamlı hasta olup yerlerde süründü.
T-800'in vicdana gelip aile kurması saçmalığını geçelim. Bu senaryo, bu film bana çok gereksiz geldi. Alternatif bir gelecek düşünülmüş fakat olmamış.
Filmdeki tek güzel yan Sarah Connor'ı içermesi.
Arnold'u illa oynatacaklarsa benim hayalimdeki gibi oynatmalılardı.
O da şuydu:
Arnold, gelecekte bir yerde T-800ler için kopyalanmış/modellenmiş insan olmalıydı.
Yaşlı hali ile karşılaşan kahramanlarımız şaşırmalı ve akabinde Arnold'dan Skynet'in onun bedenini kopyalayıp t-800ler için nasıl kılıf yaptığını ve mümkünse de Skynet'ten nasıl kurtulduğunu anlatmalıydı. Alın size bir film senaryosu. Çok mu zor?

0 yorum: