Paint Şaheserlerim :)

Bu şaheserler (^_^) hemen hemen 10 yıllık..Bilgisayarın bir köşesinde kalmış bu resimleri bulunca buraya eklemek istedim.
Üstteki resmin adı 'Gece' . İçlerinde en çok bu resmi seviyorum.




Alttaki resmin adı ' Güller '.Bunu da seviyorum.


Alttaki resmin adı ' Gül '. Yaprakları gümüş herhalde..
Alttaki daha modern bir çalışma :D . Adı ' Lacivert Üzerinde Beyaz Noktacıklar'
Not: Bu isimlerin hiçbirini yeni vermedim.İlk yaptığım zaman hangi ismi vermişsem o.

Alttaki zamanının ötesinde bir çalışma..Adı ' Çizgiler'
Hangi akıl mantıkla bunu kaydetmişim bilmiyorum..Lacivert Üzerinde Beyaz Noktacıklar çok daha güzel. Bunu kabul edelim..

Alttaki resmin adı 'Gemi'. Gayet sade bir çalışma.


Alttaki resmin adı ' Mum Işığı'. Sevdiğim bir başka resim.

Altta görmüş olduğunuz resmi ise bilerekten en sona sakladım.Paintle yapılmış şaheserler kategorisine giremiyor.Çünkü adını hatırlayamadığım bir programla yapıldı kendisi.
Bu resmin adı 'Afiş Denemesi Doğanın Hapsi' olarak kaydedilmiş.
Biz kendi aramızda kısaca 'Doğanın Hapsi' deyiverelim.


0 yorum: