Rooftop Prince


















 Bir kdrama serisini daha bitirmiş bulunuyorum. Bu seferki dizimizin adı Rooftop Prince (Türkçesi Çatı Prensi gibi bişey herhalde).

 2012 yapımı bu kdramanın konusu şöyle: Kore'de günümüzden 300 yıl öncesi sarayda bir cinayet işlenir.Öldürülen kişi de veliaht prensestir.(spoiler sayılmaz bu) Prens cinayeti araştırmaya başlar.Sonra birden  3 adamıyla birlikte geleceğe ışınlanır.Işınlandığı yer de Pak Ha'nın çatı katındaki evidir.Evinde 4 yabancı olduğunu görünce Pak Ha'nın aklı çıkar..Vs vs..Hem fantastik hem komik hem de dramatik bir dizi.
Not: 20 bölümden oluşmakta.

 Şahsi fikrimce özellikle 1. bölüm çok güzel.Gel beni izle ulan diye bağıran bir bölüm resmen.

 Cheongdamdong Alice ve Birth of a Rich Man'den sonra pek güzel geldi bu dizi.Boğmak istediğiniz karakterler daha dozunda.(Ama onları da gerçekten boğmak istiyoruz)Cheongdamdong Alice'te ise korkunç bir orantısızlık vardı. Herkesi boğmak istiyordu insan. Esas oğlan dahil buna. (Salaksın olm..)
Birth of a Rich Man ise..Ne bileyim...1 bölüm sanki 3-4 bölümmüş gibi geliyordu.Saçmalaması dozunda gelmiyordu..Çok şeedemedim..Sevemedim..
Rooftop Prince ise bana daha izlenilir geldi. Ama özellikle son bölümlerde sıktı beni biraz..İzlemek için hiç acele etmedim.
Gelgelelim bi sürü sırıtan şey var dizide.Bir ikisini spoiler ibaresi altında deşicem..Ama benim asıl şikayetim sonundan.O son olmamış.Cık

Spoiler yemek istemeyen devamını okumasın.


---------#--------Spoiler--------#---------

Sırıtan şeylerden bir ikisi:
 Se Na kartpostalda imzayı gördü tamam da..Görür görmez resmin 2 yıl önce çizildiğini nasıl çözdü?Adam belki yeni yaptı resmi olamaz mı?Zaten aynı evde yaşıyorlar..
 4. Bölümde bir sahnede gece iken diğer yerde gündüz ya da tam tersi .Gerçekten can sıkıcı bir durum.
Pak Ha'yı canlandıran oyuncu kahkaha atmada kendini geliştirmeli. Çünkü yapmacık duruyor.
 Bazen olaylar çok atlamalı geçiyor.Sanki montajda bir sorun var gibi.Ya da yönetmende bir sorun var gibi.Belki durumu iyi tarif edemedim ama izleyen anlar.
 En başından beri gölde boğulan kişinin kim olduğu belliydi.Yani şüphe duyulacak bir yan yoktu.
Ama neden boğulduğu konusunda merakım vardı.
O şekil olduğunu beklemiyordum.Bile bile ölüme gitmiş kızcağız.
Amma ve lakin veliaht prens olayın öyle olduğunu nasıl çözdü??

Telefonlar,internet,ses kayıt cihazları hatta araba kullanmak..Çok kolay halletttiler.Ama buralara takılmıyoruz.

 Dizinin kötü adamı kazayla zincirleme katil olabilecek bi tip.Kuzenini kazayla öldürür gibi olur. Aynı şekilde de prensi kazayla öldürecek olur.Se Na'nın annesi (gerçek olmayan) de gidiyordu nerdeyse..

Se Na Lee Gak'ı saydam görünce yeterince reaksiyon göstermedi sanki.Belki de yeterliydi..Ama daha bi korkmasını beklerdim o an.
Pak Ha'nın annesi daha Se Na'nın sahtekarlığını yeni görmüşken Pak Ha'nın fotoğrafını görür görmez tek soru sormadan kızıııım diye atlaması biraz şey......İnsan bi durur,şüphelenir..

Bu arada anneleri tam bir guguk kuşu.Yumurtayı bırak kaç..Yumurtayı bırak kaç..

 Nilüfer çiçeği kızımızın bence peçe takmasına gerek yokmuş.Peçe bana yüzünün bir yarısının komple yandığını düşündürtmüştü.Ama peçenin amacı -aslında senaristin- prens Pak Ha'yı tanıyamasın diye.
Prensin adamlarına gelelim..Diziyi onlar götürmüş bayaa bayaa..En son hatırladığım Pak Ha ve Lee Gak'ı dışarda yakaladıklarında hızlı hızlı yürüyerek kovalamaları oldukça eğlenceliydi.Pilavlı omlet işine girmişler diye haber aldık en son.

Son olarak da final bölümü hatta final sahnesi hakkında yakınmak istiyorum.Orda ne oldu biri bana anlatsın.Valla..Ne oldu orda??
Şimdi Tae Yong komadan çıkmış.Burası tamam.
Komadan çıkınca Pak Ha'nın dükkanına geldi.Burası da tamam.
Pak Ha'dan yine hoşlanıp resmini çizdi ve onu yine bir yere çağırdı.Burası da tamam .
Ama gelen kimdi?
Tae Yong geldi ve geldikten sonra prense mi dönüştü?Yani Tae Yong'u komple ortadan kaldırdılar da yerine Lee Gak mı kaldı?
Yoksa gelen zaten Lee Gak mıydı?Malum prens ellerini arkasında birleştirir.
Ama gelen kişi önce 2012 Kore'sinin kıyafetleriyleydi.Sonra üstündekiler prensin kıyafetlerine dönüştü.
En mantıklısı Tae Yong'un ortadan kaldırılması gibi.
Ama öyle de olsa böyle de olsa hatta ben anlayamamış olsam bile o final sahnesi olmamış.

---------#-----Spoiler-------#----------

0 yorum: