Adını Hatırlayamadığımız Filmler (;_;)

Bazen izlediğimiz bir filmi hatırlarız.''hımm  güzel filmdi, tekrar izlesem'' deriz.
Deriz demesine de..Filmin adı neydi??

  Yıllaaar yıllar önce izlediğim bir film vardı.Filmin baş karakteri bir çocuk.
Bu çocuğun ailesi zengin.Büyük bir evleri var.Ama gel gör ki biraz ilgisiz insanlar.(en azından öyle hatırlıyorum)
Çocuk,evin bahçesini vs düzenliyordu.Bahçe ile çok uğraşıyor.
Sonra bir gün ailesi bir çocuk evlat ediniyor.Sanırım çocuk yabancıydı,çünkü hiç konuşmuyordu ya da az konuşuyordu.Bir de yaşça daha küçüktü.

Ama en önemli yeri şu ki çocuk astım hastası.Evin öz oğlu olan çocuk,kardeşinin sağlığı kötü etkileniyor diye bahçesini mahvediyordu.

En hatırlanabilir yeri ise :


Bi sebeple evden kaçıyorlar.Bir ayçiçek tarlasına geliyorlar.Çocuk bir tane ayçiçeği koparıp üvey kardeşine veriyor.Ama çocuk çiçeği koklayınca fenalaşıyor.Sanırım astım krizine giriyordu.
Film muhtemelen 90'lardan.TRT'de yayınlanmıştı.

Diyebilirsiniz ki:

-E Googel'da arat belli başlı kelimeri.. Çıkar nasıl olsa.
cevap: Hayır çıkmıyor. Yapabileceğim her türlü kelime kombinasyonunu denedim.


Bu filmin adını bilenler,hatırlayanlar, lütfen yazıversin şuracığa..

Güncelleme 04.02.2020

Bu yazıyı 2013 yılında yazmışım. 2020den selamlar. :)
Kendi uğraşlarım sonucunda iki yıl önce bu filmi bulmayı başardım. Fakat burada bir yazı yazmadım. Şimdi yazayım dedim. Belki başkaları da hala arıyordur. Bir teşekkürünüzü alırım. :)
Filmin adı Anibal. 2000 yapımı bir tv filmi. Ve Fransız yapımı bir film.
Ve ben nasıl unuttum hiçbir fikrim yok fakat esas çocuk sarışınmış. Aslında ben çok önceden filmin afişini zaten görmüştüm fakat afişteki çocuk sarışın olduğu için aradığım film olamayacağını düşünerek direkt elemiştim.  İşte o afiş:
Anibal film afişi
Anibal 2000
Muhtemelen filmi ilk kez 2000 ile 2003 yılları arasında izlemiş olmalıyım. Önceden de yazdığım gibi Trt 1'de izlemiştim. Nereden baksanız bir 15 yıl aradıktan sonra buldum. Güzel bir film. Tavsiye ederim. İzleyin izletin. Hatta İngilizce alt yazılı olarak filmi buraya da ekliyorum. En altta  hd olarak izleyebilirsiniz.



 Önceden bahsetmiş olduğum şu meşhur ayçiçeği tarlası.

Ve küçük çocuğun ayçiçeğini kokladığı an.
garden movie adopted child sunflower
Anibal




Amme hizmeti:
Anibal full izle

1 yorum: