Birth Of A Rich Man - Zengin Bir Adamın Doğuşu


Bu diziyi yeni tamamladım. 2010 yapımı bir kdrama..20 bölümden oluşuyor.
Dizinin konusu ise şöyle: Babasını hiç tanımamış olan Choi Seok Bong,onun bir milyarder olduğunu düşünmektedir.Bu durumda o da bir milyarderin oğlu olmaktadır.Öyleyse babasını mutlaka bulmalıdır.
Şimdi pek iyi hatırlayamıyorum ama birinci ikinci bölümleri fena değildi galiba..Ondan sonra ne olduysa sıkmaya başladı.1 bölüm yerine sanki 2-3 bölüm izlemiş gibi olmaya başladım.Ortalama bir bölüm 65 dakika falan...Ama bunun süreyle alakası yok.(ahaha bizim diziler 90 dk)Tek bir bölümde sanki fazla olay ve de fazla saçmalık vardı..
Ne zaman ki şu otelden kurtuldular işte o zaman biraz daha izlenebilir/katlanılabilir bir hale geldi.Çünkü ondan önce diziyi bırakmayı düşündüm.Devam etmemin sebebi yarım bırakmayı istememekti.Çünkü altı üstü 20 bölümden oluşan bir dizi işte...Kdramalar bu yönden Türkiye'ye örnek olmalı.
Düşünsenize, bizde yıllardır Deniz Yıldızı gibi diziler devam etmekte..Deniz Yıldızı demişken...İlk bölümlerinden bazılarını izlemiştim.Daha sonra itinayla zapladım.En son geçenlerde reklamını gördüm..Sanırım farklı bir kanalda devam edecekmiş..Bir de baktım (reklamına) eski oyunculardan sadece 2 kişi kalmış.. o_o
Başroldekiler,yan roldekiler falan kimse kalmamış ama dizinin adı bile değişmeden hala devam ediyormuş..
Deniz Yıldızı dedikodusu yapmayı kesip devam ediyorum.
Ne de olsa sadece 20 bölümcük diyerekten izledim.Zaman zaman saçma sapan,zaman zaman da komik sayılabilecek bir dizi.Ama tırt geldi.Senaryo azıcık daha iyileştirilse daha iyi olacakmış.Allah aşkına holding patronunun gönderdiği,çakıyla adam kaçırmaya çalışan(aslında çalışmayan..aslında Cüneyt Arkın'ın  Battal Gazi türü filmlerindeki gibi vursun da yıkılayım diye bekleyen tipler..ki o filmlerdekiler bile daha inandırıcı olabilir..) 6-8 kişi kişi var.Tabanca yok...
Tabi olmasın ama biraz özen gösterin yahu...Daha neler var da..Hepsini yazacak değilim.
Bu dizi aslında anime olarak yapılsaymış çok daha iyi olurmuş.Valla anime olmaya çok müsait geldi.

Son bölümde Boo Tane Hee'nin sekreteri kiminle evleniyor mevzusu güzeldi.Güldürdü.

Mutlaka izleyin denilecek bir dizi değil.İzlemek isterseniz de size kalmış...

0 yorum: