You Who Came from the Stars


Taze izlemiş sayıldığım bu diziyi tanıtmak istiyorum.Türü bilimkurgu fantastik romantik komedi drama...Ama romantik komedi.
Yalnız ne kadar da değişik adları varmış bu dizinin..Bakınız:

You Who Came from the Stars
You from Another Star
My Love from the Stars
My Love from Another Star
Man from the Stars
Man from Another Star

Orijinal dilde nasıl söyleniyor nasıl bir anlamı var ki bu kadar değişikçe adlarla çevrilebilmiş??
Türkçesi ne o zaman bunun? Sevgilim başka bir yıldızdan..Yıldızlardan geldin...Yıldızlardan gelen adam...Böyle bişeyler herhalde..Olmayan İngilizcemle bu kadar şeedebildim.
2013 yılında yayınlanmaya başlanıp 2014 yılında tamamlanmış.Toplam 21 bölümden oluşuyor.-Çok tuhaftır İMDB 22 diyor-Her bölüm yaklaşık 60 dakika.
Esas oğlan (Do Min Joon) bir uzaylı.Esas kızımız(Cheon Song Yi)ise bir aktris.
Bu dizi en son izlediğim -ki hepsini de buraya yazdım- kdramalar arasında açık ara en iyisiydi.Hatta en iyiler listenize girebilecek bir kdrama.O yüzden baştan söyleyeyim..İzlemenizi tavsiye ederim.

Do Min Joon 400 yıldır dünyamızda yaşayan bir uzaylı.Zamanı durdurmak ve ışınlanma gibi yetenekleri var.Çok iyi işitebildiğini de eklemek gerek.Cheon Song Yi ise ünlü bir aktris.
Esas oğlan(uzaylı) tam da gezegenine dönmesine 3 ay kala esas kızla tanışıyor.Ve olaylar gelişir..
400 yıldır kaçındığı ne varsa hepsi başına geliyor.
Zaman zaman çok komik zaman zaman ağlatacak cinsten bir kdrama.

Dizideki kötü adamın kötü olduğunu,adamın ilk göründüğü sahneden anladım.Yüz ifadesinden falan değil...Konuştuğu konudan.Bunu bir kenara bırakırsak valla oyuncu (kötü adamı canlandıran)çok başarılı.
Dizinin esas kızı Cheon Song Yi biraz manyak/komik/megaloman bi tip.Çok komik ve şapşal olabiliyor..Olmayan ingilizcesiyle hava atmaya çalışıyor.'Upss sowry..'  Pek sevilesi bi karakter.
Do Min Joon ise cool bir uzaylı.Ama sonradan çok değişiyor.-Ne kadarsa spoilersız bir yazı yazmaya çalışıyoruz şurda.-
Dizi genel itibariyle güzel.Ama final bölümünden çok memnun kalamadım.Siz belki bayılırsınız..Bana aldırış etmeyin..

--------♣♣♠♠◘◘♦♦------Geriye kalan yazı spoiler içerir.

Esas kıza aşık olan diğer adamın adını hatırlayamıyorum.Aha durun bakıyorum..Adı Lee Hwi Kyung.Gayet iyi çocuktu.Hiç çirkeflik de yapmadı.Cheon Song Yi'nin peşinde 15 yılını heba etmiş..Yazık bee..
Yoo Se Mi onu kapamadı ya..Nasıl sevindim nasıl sevindim.. :D  Bi saniye 2017 yılındaki ödül törenine Yoo Se Mi ile gelen o değildi değil mi?Dimi????
Cheon Song Yi sarhoş olduktan sonra yaptığı şeyleri hatırladığı yerde çok güldüm.Gülünmeyecek gibi değildi. :D

Altta görmüş olduğunuz repliğe de gülmüştüm. :)  Aklıma geldiği için dur şunu fotoğraflayayım dedim.

Zavallı Do Min Joon ..Benim de olsa nutkum tutulurdu. :D 

Yoo Se Mi'nin çektiği fotoğrafta adam çok da düzgün görünmüyorken herkes tanıdı.Orda hem saçı da değişik..Burnu var..Ama ağız kısmı görünmüyor.Ne göz varmış herkeste..Ben olsam tanıyamam.

Cheon Song Yi ve -adını yanlış hatırlamıyorsam- Han Yoo Ra'nın  düğünde gelinin yanında poz vererek kapışmaları da güzeldi. Ama bana vücut geliştirmecileri hatırlattıkları için -eheh...bi tek benim aklıma gelmiş olabilir..onlar daha çok dergi kapağı çekimi için poz verir gibiydiler- ekstradan komiğime gitmiş de olabilir. (^_^)

Do Min Joon'un Cheon Song Yi'yi öptüğü zamanlar hasta olması da güzeldi.Hatta kız şöyle bişey dedi bi ara 'dur ben seni bi öpeyim de iyice bi bayıl'.
Güzel dizi..Ama finalinde eksik bişeyler var bence..Bir de NASA hiç el atmadı ışınlanma olayına..
Herhalde:
-Ağğbi feyktir bu yaa..  dediler.

0 yorum: