' Listen ' Bana Böyle Bölümlerle Gelin



Doctor Who'nun 8. sezonu benim açımdan sıkıntılı başlamıştı.Zaten dizinin başrol oyuncusu değişmişken ve ben hareketlerine ve sesine alışmakta zorluk çekerken..Üstüne de pek iyi bölümler gelmeyince bu beni Capaldi'ye özellikle boktan bölümler yazmışlar diye düşünmeye itmişti.
Yani Doctor Who normalde her bölümü harika ötesi olan bir dizi değil. Ama başrol oyuncun yeni değişmişken daha farklı daha iyi bölümler bekliyor insan.
1. bölüm kötüydü
2. bölüm 1. bölümden daha iyiydi
3. bölümde doktorun zeka seviyesini düşürdüler gibi bişey...Ve ana hatları 1. bölüme benziyordu.Bir de Robin Hood deyince insan daha iyi bir bölüm bekliyor.
Gelelim 4. bölüme...Yani Listen'a...8. sezonun şimdiye kadarki en iyi bölümüydü.Ayrıca sayılı bölümler arasına girebilecek kadar da güzel bir bölümdü.
Not: Karanlıkta izlemenizi tavsiye ederim.

Bölümü izlemediysen ve dizi keyfini mahvetmek istemiyorsan devamını okuma.


##----Spoiler içerir-----

Yalnız 'listen' diye o yazıyı kim yazdı? Clara senin el yazına benziyor dedi.(8. sezon 1. bölümde de restorana gelmeleri için gazeteye bilmeceli bulmacalı not bırakan biri vardı.Kesin doktor bu.)
Yataktaki muhtemelen yetimhanedeki çocuklardan biriydi.
Ama kapıyı çalan neydi? Kapıyı çalan şey acaba 4. sezonun 10. bölümünde olan şeyle aynı olabilir mi?Feci derecede bana o bölümü hatırlattı. Hani Colin Morgan(bildiğiniz Merlin)'ın olduğu Midnight adlı bölüm.
O bölüm de ne güzel bölümdü ha...

##----Spoiler Sonu-----

0 yorum: