Sherlock 3. Sezon



3. sezonun 3. bölümünü az önce bitirdim. Diyeceğim odur ki..Pehh! - Sürahi Hanım'ın sesi ile -
Böyle bir sezonu cidden beklemiyordum.
Henüz izlemeyenler için ayrıntıya dalış yapmıyorum.

3. sezonun 1. bölümü

Sherlock çok sinir bozucu..Müziklerde bi eksiklik var..Montajda da bi eksiklik var gibi..İyi sahneler de var. Ama sonuç olarak kötü bir bölüm.

3. sezonun 2. bölümü

1. bölümden çok daha iyi. Komik. Sherlock sarhoşken bir müşteri geldiğinde nasıl oluyormuş onu da görmüş olduk. Sonu trajik. Müzikler iyi.
Bu arada cnbc-e'de şu sahne sansürlenmiş sanırım. Zira göremedim.



3. sezonun 3. bölümü

Bir kısmı iyi. Sezon finaline yakışacak bir bölüm değil. Çok eksik var. Herşey oldu bitti oldu gibi bişeyler oldu..Molly harika.

3. bölümü de tamamlayınca diziden soğudum. 4. sezonu izlemeye hevesim kalmadı. Ama izlerim gene o ayrı.Bence o kadar zaman beklettikten sonra daha iyi bir sezon olması gerekirdi. Aslında belki de dizinin bir sezonunu sadece 3 bölüme sıkıştırarak hata yapıyorlar. Bence 3 bölüm konuyu sermeye geliştirmeye ve toparlamaya yetmiyor. Halbuki ne bileyim 5 bölüm olsa daha iyi şeyler ortaya çıkacakmış sanki.Yahut senarist doğru düzgün yazamıyorsa 'bırak kardeşim bırak..yazma..1 bölüm olsun ama tam olsun..3'e tamamlayacaksın diye sıvama..'

Ha bu arada ilgililere not:  4. sezon da olacakmış.

0 yorum: