Tardis Maketi Nasıl Yapılır?

Yoksa sizin hala bir Tardis'iniz yok mu?

 Clara'dan bu sezon da kurtulamadık. Lakin bence onun hikayesi tam toparlanamamıştı ve gitmemesi bi bakıma yerinde oldu. - Allah'ım neler diyorum ben?-
Önümüzdeki sezon sinir bozuculuğu bir nebze geçer belki. Zaten ben bu diziyi ne onun ne de Doctor için değil de Tardis için izliyorum galiba. Doctor Who severler şüphesiz kendi Tardis'ini de büyük bir zevkle yapar. Şööle odanın bir köşesinde bir rafta falan çok şık duracağını  -nasıl durmasın?-  düşünüp kendi Tardis maketimi yapmaya karar verdim. Gugıl aramalarım sonucunda adım adım ayrıntılı bir şekilde anlatılmışını buldum. Ama değişik değişik şekillerde değişik malzemelerle de yapılabiliyor. Mesela meyve suyu kutusundan...

 Hangi şekilde yapacağıma tam karar veremedim ama malzemelerimi toplar toplamaz yapmaya başlıyorum. Deneye yanıla iyi bişey çıkar ortaya..
malzemeler

 Şu linkte resimlerle gayet ayrıntılı bir şekilde anlatılmış. Çatısı daha iyi olabilir ama.

2 yorum:

  1. Düşüncelerini kendine sakla! Clara'yı sevmiyormuş. Ayrıca Doctor Who'yu Tardis için izliyorum nedir ya? Tamam Clara'yi sevmezsin anlarım da Doktoru da mı? Git Allah aşkına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay canına! Sanırım bir Clara fanıyla karşı karşıyayım.
      Clara'dan nefret etmemekle birlikte şu yayınlanan son sezonda acayip derecede sinir bozucu hale geldiğini düşünüyorum. Bu benim düşüncem. Ve bunda da anormal bir şey yok. Bu sadece bir dizi. Ve burası da benim blogum.
      Doctor Who'yu sırf Tardis için izlemiyorum elbette. Ama şöyle anlatayım.. Doktor'un yol arkadaşları değişiyor. Doktor'un kendisi bile değişiyor. Ama Tardis sabit.
      Ve elbette Doktor'u seviyorum. Clara'ya son sezon pek sempati beslemememin sebebi de zaten onun hikayesinin Doktor'un hikayesinden daha fazla yer kaplar hale gelmesi..

      Sil