Doctor Who 9x13

9 x 13'ü yeni izledim. Beklemediğim kadar güzel bir bölümdü.



☺☺☺☺☺☺----spoilers------☻☻☻☻☻☻ 

Bölümün başlarında River'a ne olmuş böyle dedim. Bi kocasını boşvermişlik falan....
Ama sonra gördük ki öyle değilmiş mesele. Aslında hem öyleymiş hem de öyle değilmiş. :\
Şüphesiz özellikle River'ın restoranda yaptığı konuşma süperdi. Gün batımı...Yıldızlar...
Sonra:
+O diplerini boyatacaksın.
-Neyi? Gün batımının diplerini mi?
+Sakın..!
-Yıldızlara sormam gerek.
 Ve ardından doktorun sırıtması falan güzeldi. Eğlenceliydi. :D
Bölümde sesli gülmeme sebep olan bi sahne vardı.
O da şu:

Yav Doktor nasıl da kaldı öyle. XD
Bir gün birinin ona böyle bir şey söylemesini onun gibi ben de beklemiyordum açıkçası. :D







Darillium'u duyar duymaz endişelendim. Ama korkulacak bişey yok. 24 yıl kalacaklar orada.
Ve bu sezon hele şükür Clara'dan kurtulduk ya... Gerçi bu sezon öncekine göre daha iyiydi Clara. Ölümü bana açıkçası 'bu muydu yani' dedirtmişti. Daha farklı olmalıydı bana göre. Keşke geçen sezonki noel özel bölümündeki rüya gerçek olaydı. Daha iyi olurdu dedim. Ama orada bırakmadılar. Ve devamındaki bölüm (Heavent Sent) gerçekten güzeldi. Onun devamı da güzeldi. İyi bir sezon finali oldu. Ama ben Clara'yı kurtarmak için kendini bu kadar paralamasını sevmedim. Clara onu defalarca kurtardığı için (hayat çizgisine atlamasından mütevellit) oluyor bütün mesela aslında. Doktor'un minnet borcu falan var... Bana göre öyle. Yoksa Rose geldi geçti ya...Doktor aşıktı kıza. Onun için bu kadar ileri gitmiş miydi? Ya da karısı için?
Neyse...Çok şükür Clara gitti diyorum. Gelen gideni aratır derler ama sanmıyorum.
Yeni sezonu şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum.

0 yorum: