Rimmel London Wake Me Up Fondöten


Sanırım geçen yıldı, bir vlogger bu fondöteni fiyat ve performans açısından tavsiye ediyordu/övüyordu ve ben de iyidir diyerekten bu fondöteni alıvermiştim..
Fakat memnun kalamadım. Çünkü öncelikle yanlış bir renk seçimi yaptım. Soft Beige bana uymadı ve üstelik biraz sarı/turuncu gibi duruyor. Kapatıcılığı bence güzel lakin benim yaptığım yanlış renk seçimi dışında sorun sim. Bildiğiniz sim. Fondötenin içinde sim var ve yüzünüze sürdüğünüzde belli oluyor. 
Yüzümde bu fondöten varken fotoğraf çekilmedim fakat bu simler yüzünden fotoğraflarda parlama olabilir diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi denemedim.
Benim yanlış renk seçimim ve simler yüzünden fondöten uzun zamandır bir kenarda duruyor.
Aslında ürünün pompalı olması spf 15 içermesi falan hoş şeyler...Ama ambalaj şişesinin güzel tasarımı dışında bakacak olursak bize gereken içindeki. Ve ben şahsen acaba yüzümdeki simler farkediliyor mu diye düşünmek istemiyorum. Ama parama acımam sebebiyle artık bir şekilde bitireceğim bu fondöteni el mecbur.
Ha ben içinde sim var dedim diye de aklınıza şu simli far görüntüsü gelmesin. Kesinlikle böyle bir şey değil.

0 yorum: