Ölümlü Dünya Ölümlü İnsan

Ölümlü Dünya Ölümlü İnsan
Ölümlü Dünya

Ölümlü Dünya 2018 yapımı bir Türk filmi. Taze izlemiş bulunduğum bu film hakkında bir yazı yazayım dedim ama ne yazsam bilemedim. Film kötü değil. Ama iyi de değil..
Komedi aksiyon türünde bir film. Bazı yerleri iyi bazı yerleri kötüydü. Aslında izlediğim yabancı bir film olsa sanırım net kötü derdim. Ama film bize ait olunca sanki izlediğim filmde daha çok güzel şey bulmalıymışım gibi geliyor. O yüzden bu moddan çıkıp standart düz izleyici moduma geri döneyim.
 Sonunu bir yere bağlayamadılar bile. Zaman zaman sıkıldım. Hele başlarında.
Eski Türk filmlerinde kullanılan bazı müzikler kullanılmış. Başta iyi buldum. Fakat sonra diğer kullanılan müziklerle birlikte filmde alakasız durduklarını, bir bütünlük sağlayamadığını düşündüm.

Filmde 1000 yıllık bir kiralık katil organizasyonuna üye bir aile var. Sinek öldürür gibi insan öldürüyorlar. Bunu yaparken de hep bi umursamazlık hep bi geyik...Bir işlerinde sorun çıkıyor. Organizasyon denetlemeye geliyor. Ailenin babası, organizasyon oğlunu öldürmesin diye gelen denetçileri öldürüyor. Kaçmaya başlıyorlar. Filmin hikayesi bu. Arada bir de Begüm(İrem Sak) var işte bu aileden biriyle ilişkisi var hamile falan...
Her zamanki gibi sinemamızın olmazsa olmazı yerli yersiz küfürler...
İkinci kez açıp izlemek istemem. Önermiyorum.


Ölümlü dünya, ölümlü insan...Hangi şarkıydı bu diyengillerdenseniz sizi şuraya alalım.

0 yorum: