8. Sezonun İlk Bölümü

     Doctor Who'nun yeni sezonunun ilk bölümünü dün izledim.Aslında bölümleri biriktirip öyle izlemeye alışkınım.Ama bu sefer gerçek zamanlı takip edicem herhalde.
İlk defa yeni bir doktora alışmakta zorlanacak gibiyim. Halbuki Peter Capaldi'nin 12. Doktor olacağını öğrendiğimde hiç sorun etmemiştim.
Benim için 12. doktordaki yegane sorun sesti.Sesine alışamadım..Gerçi henüz sadece 1 bölümcük gördük..2. bölüm belki daha güzel olur.Ha bu arada bölümü hiç sevmedim.
Clara'yı da bi güzel mahvetmişler.Bu kız tüm doktorların yüzünü görebilen yegane kişi bile olabilir lan..Nasıl;ama saçları gri..Kırışıklıkları var diye gezinebilir ki??
Zaten kendisine ayılıp bayılmazdım..Nefret de etmezdim..Normal bi karakterdi.Ama iyice sinir oldum şimdi.Hiç bi şekilde gözümde toparlayamaz artık.O kadar kişi doktorla yolculuk yaptı..Bu aralarından en gıcık kaptığım Clara oldu gibi.
Ben Rose'u da pek sevmezdim gittiği zamana kadar..Gittikten sonra bi kıymetlendi valla o. :) Clara'da böyle bir şey olacağına inanmıyorum..Clara'yı keşke sadece sufle yapmaya çalışan kız olarak bıraksalardı.Valla harika olurdu.Sufle yapmaya çalışan kız daha daha zeki ve sempatikti.Doktor bir dalekle seyahat etse şahane olmaz mıydı?(Bu şimdi aklıma geldi.. :D ) Olmazdı.. :D Sufleci kız kanlı canlı yanında olsa bizim gıcık Clara'dan 30 kat iyi olurdu.Zaten anlamıyorum yol arkadaşları niye illa günümüzden olmak zorunda?Gelecekten de olsun.
En sevdiğim yol arkadaşları ise Donna ve Amy-Rory gibi şimdilik.
   10. doktora ve 11. doktora 1. bölümden alışmak benim açımdan çok kolay olmuştu.  12. doktora da alışırım herhalde.Yeter ki Clara'yı bir an evvel uzaklaştırsınlar diziden.Ki gidecek diye biliyorum ben..
Hadi inşallah.

0 yorum: