Gliss Color Protect Sıvı Saç Kremi

Yukarıda görmüş olduğunuz Schwarzkopf'un sıvı saç kremi Gliss'i aldım,denedim ve hatta bitirdim.

Ama hiç memnun kalmadım.
E o zaman niye kullanmaya devam ettim ve hatta bitirdim? Basit bir cevabı var. Parama acıdım da ondan.



Bir defa kapağındaki saç onarım teknolojisi muhtemelen bir reklam sloganından başka bir şey değil.Tamamını bitirmeme rağmen bir etki göremedim.

Ürünün kıvamı hemen hemen su gibi.Kıvamıyla derdim yok.Ama fıs fıs diye saça sürünce de su gibi duruyorsa sorun orda.Sıvılaştırılmış keratin içerdiğini yazmışlar.İçinde muhtemelen 0.00000001 oranında falan keratin olmalı.

Anında etki ile kolay tarama kısmı ürünün saçı ıslatmasından mütevellit.
Tuhaf bir ürün.Önce saçı ıslatıp söndürüyor.Sonra saç kuruyunca da saç kabarıyor,elektrikleniyor,dağılıyor..Bakımsız bir görüntü oluşturuyor.Yor da yor...
Ürünün tek artı yanı kokusu.Ama saç bakım kremi alıyoruz,parfüm değil.Değil mi?

0 yorum: