Bir kdrama, bir film ve bir film daha

Son zamanlarda pek yazı yazmadım. Aslında birkaç ay önce Healer adlı kdrama ile ilgili bir yazı yazmayı düşünmüştüm ama kısmet olmadı. Hem Healer'ı  hem de son zamanlarda izlediğim bir iki filmi buraya eklemek istedim.



Healer - Hilleo
Bu diziyi nasıl tanıtayım, konusunu nasıl anlatayım bilemiyorum. Ama şöyle başlayayım : ) İzlemenizi tavsiye ederim. Fragmanına bakarak biraz fikir edinebilirsiniz.


Healer 2014 yılında başlayıp 2015 yılında tamamlanan bir kdrama. 20 bölümden oluşuyor. Türü romantik, aksiyon, gizem. Valla izleyeli aylar oldu. Detaylar doğal olarak uçtu gitti benden. Ama gerçekten güzel bir kdrama. Fakat şahsi fikrimce  finali alelacele yapılmış.. Ama genel olarak güzel. Esas kız daha akıllı olsa daha iyi olurdu ama. İzleyin.


Far from the Madding Crowd - Çılgın Kalabalıktan Uzak

2015  Britanya - Amerika ortak yapımı ve kitaptan uyarlama bir film. İsterseniz fragmana buyrun. 
 Bu arada baştan söylemem gerek kitabını okumadım. Yazarı Thomas Hardy'ymiş.
 Dönem filmlerini seven biriyim. Ama bunu değil.
.Bu filmdeki ana karakterle ilgili söylemek istediğim yegane şey...Bathsheba kendini zeki sanan bir gerizekalı.
Hakkında daha fazla bir şey yazma gereği duymuyorum. 




Northanger Abbey - Manastırda Aşk

2007 yılı yapımı bir tv filmi. Yine kitap uyarlaması...Jane Austen.
Esas kızımız gotik romanlar okumayı seven hayalci ve saf bir kişilik. İleride büyük bir mirasa konacağı fikriyle etrafını çıkarcı kişiler sarıyor. Daha fazla anlatıp da spoilerlara boğmayayım okuyanı. Bu filme karşı biraz nötrüm. İyi ya da kötü bişey diyemiyorum. Ama illa izleyin diyemeyeceğim. İzlemeyin de demiyorum. Ne iyi ne de çok kötü.

0 yorum: