Üzüyorsun

Ayşe Hatun Önal'ın 'Güm Güm' şarkısını muhtemelen biliyorsunuzdur. Herkes ben değil ki...Ben bilmiyordum. Sadece nakaratının çok az bir kısmını duymuştum. Fena gelmemişti ama gidip de tüm şarkıyı dinlemeye yeltenmemiştim.


Bugün youtube'da Sakin'in şarkılarını dinlerken alttaki bir yorum dikkatimi çekti. Dedim nooluyor??
Not: Sakin yıllar önce dağılmıştı. 
Soliste yapılan yorumlara bakılırsa pop müziğe yöneldiğini düşündüm. Kısa bir araştırmadan sonra Ayşe Hatun Önal'ın klibine ulaştım. Sakin'in Onur Özdemir'i artık Onurr olmuş.

Valla klibi hiç habersiz izlemiş olsam dünyada tanıyamazdım. Öyle bi değişim. Ama Allah'tan sesi hala aynı naiflikte.
Tamam, olabilir. Rock müziği bırakabilir...Belki sıkılmıştı. Pop müzikte ilerleyebilir...Ama o imaj nedir?? Üzdü açıkça.


Bir Güm Güm'e bakıyorum bir Edepsiz Komedya'ya bakıyorum, tercihimi hala Edepsiz Komedya'dan yana kullanıyorum. Muhtemelen yıllarca da dinlemeye devam edeceğim.
İnşallah Onur Özdemir'in bu yeni imajının altında yatan asıl amaç bir truva atı gibi popun içine sızıp iyi ve kaliteli müziği (ve sesi) geniş kitlelere aşılamaktır. (Ama öyle gibi de görünmüyor.)
Yoksa Sakin gibi iyi müzik yapan gruplar çıksa da kıymetleri bilinmiyor ülkemizde.
Yolu açık olsun ne diyelim.
:(((

0 yorum: