The Master's Sun


The Master's Sun 2013 yapımı bir kdrama (Güney Kore dizisi). Türü ise; romantik, komedi, fantastik, korku.
Toplam 17 bölümden oluşuyor.
Konusu şöyle:
Tae Gong Shil adlı esas kızımız hayaletleri görebilmektedir. Ve bu durum da hayatını feci derecede etkiler.. Herkes deli olduğunu düşünür. Geceleri uyuyamaz. Bir gün Joo Joong Won adında bir adamla karşılaşır. İşe bakın ki adama dokunduğu anlarda hayaletlerin yokolduğunu farkeder. Farkeder farketmez de adama yapışır.  Joo Joong Won ise gözü paradan başka bir şey görmeyen zengin biridir. Tae Gong Shil'i başta deli sansa da çok geçmeden gerçeği anlar.

Mutlaka izleyin demiyorum. Ama izlenebilir.

Yazının devamı spoiler içerir. Hatta spoilerdan ibaret de olabilir.''''''''''''''''''''''''''''


Tae Gong Shil sarhoşken içine kedi köpek kaçması güzeldi.
Çocuğunu şemsiye ile döven annenin olduğu bölüm etkileyiciydi.
Piyanistin olduğu bölümde karısının 'sen titiz değil tembelsin' demesi güzeldi.
Kang Woo(güvenlik şefi)'nun hayaletlerden korkması güzeldi ama iyi kullanılamadı.
Enişte'nin karısına devamlı olur olmadık durduk yere ve her pot kırdığında ' saranghae ' demesi komikti.Başta dizinin kötü karakterlerinden biri olabileceğini düşünmüştüm ama alakası bile yokmuş.
Halanın seramik hayaleti korkunçtu.
Kahve seven hayalet iyiydi.
Hayaletleri evlendiren kadın korkutucuydu. Yahut yeni botoks yaptırmıştı.
Joo Joong Won'un Tae Gong Shil kilitliyken kilidi açması ama para mevzu olunca kapıyı açmaması ve kız kapıyı kendisi açınca da 'kapıyı ben açmadım kendisi açtı' demesi güzeldi.


Hafıza kaybı meselesi tuhaftı. Klişeydi demeyelim. İzlediğimiz çoğu şey zaten klişeden ibaret. Önemli olan nasıl işlendiği sunulduğu vs.
Joo Joong Won bazı yönlerden Secret Garden'daki esas oğlana benziyordu. Mesela yaşı. Mesela avm sahibi olması. Mesela hafıza kaybı geçirmesi.
Dizinin bir yerinden sonra çöken rehavet beni benden aldı. Hele eldeki ikizler malzemesi anca bu kadar kötü kullanılabilirdi. Herhalde senarist ikiz meselesine sonradan karar vermiş. Başka bir açıklama getiremiyorum.
Tae Gong Shil sonlarda fena saçmaladı. Joo Joong Won da etkisiz eleman gibi kaldı.
Daha iyi olabilirdi diyerek yazımı noktalıyorum.

0 yorum: