Yankee kun to Megane chan


Bu diziyi izleyeli biraz oluyor.Ayrıntılar falan pek aklımda yok.Ama izlemek isteyebilecekler için kısa da olsa bir yazı yazayım diye düşündüm.Hani fikir edinmeleri babında.


Yankee Kun To Megane Chan  Japonya'ya ait  2010 yılında yayınlanmış bir dizi.Türü komedi ve üstteki resimden de farkedeceğiniz üzere lisede geçiyor.10 bölümden oluşuyor.Aslında bir mangadan uyarlama.


İlk bölümden bir kare :)

Shinagawa Daichi (üstte sağda) bir yankee'dir .Yankee deyince aklınıza amerikalılar gelmesin. Benim geliyor o bakımdan.  :P
Burdaki yankee'nin anlamı daha çok bir kabadayı gibi bişey.İyi dövüşen kabadayılar olarak algıladım bu kelimeyi.
Shinagawa bir yankidir yanki olmasına da isteyerek olmamıştır.Kahretsin ki çok güzel dövüşme kabiliyeti vardır.Bu da onu ister istemez bir 'yankee' yapmıştır. Bu yüzden de insanlar ondan uzaklaşmıştır.
Gelgelelim bir de Adachi Hana'ya. (üstte yerde sürünen :P )
Adachi Hana görünürde narin ve uslu bir kızdır.Ama aslında o eski bir yankidir.Hem de en fenasından.
Adachi artık bir yankee olarak tanınmak istemediği için yeni okuluna bambaşka bir imajla başlar.
Saçlarını örer.İhtiyacı olmadığı halde -inek öğrenci imajı çizmek için -  gözlük takar.Arkadaş canlısıdır.
Shinagawa onun aslında kim olduğunu öğrenir ve olaylar gelişir.

adachi ve shinagawa
Ben şahsen ilk 2 bölümü keyifle izledim. Ama 3. bölümden itibaren  benim için düşüşe geçmeye başladı.
Hele 3. bölümde o gereksiz kız Rinka yok muu? (1. resimde ortada)
O karakter olmamış.Tek söyleyebileceğim gereksiz.
3ten sonra toparladığı bölümler de oldu.Daha da batırdığı bölümler de..

İzlemek isterseniz izleyin.Karışmam.Hatta Rinka'yı sevebilirsiniz de..Bilemem.
Lakin Shinagawa ve Adachi iyidir hoştur..

Dizinin final bölümü olmamış.Olamamış.2. sezonu olmalı gibi duruyor.Ama yok.
Sanırım mangası oradan daha devam ediyor.2. sezonu niye yok bilmiyorum. Belki reytingleri iyi değildi bilemiycim.

Adachi Hana yanki günleri
Üstte Adachi'nin yanki olduğu dönemdeki halini görüyoruz.Şahsen bu imajın ona çok yakıştığını düşünüyorum.

0 yorum: