Dıkşın Dıkşın Dıkşın (ateş etme sesi efekti)


Sıkıntıdan patlıyorum..Bişey yapasım yok..

Blog adını sikintidanpatliyorum.blogspot.com diye değiştirmeyi de cidden düşündüm.Sonra da benden başkası alamasın diye bu adda bir blog açtım.İçi boş tabi..

Bloguma müzik ekleyesim gelince müzik arayışına geçtim.
854275445 milyar yıldır aynı şarkıları dinlediğim için benim için yeni olacak (yeni şeyleri takip etmediğim için isterse 20 yıl yahut 3 yıl yahut geçen sene çıkmış olabilir) şekilde aramaya başladım. Rastgelelerim sırasında Celine Dion'un  My Heart Will Go On şarkısıyla karşılaştım. Herkes bayılırken ben bu şarkıya niye sinir oluyorum diye düşündüm. Yok yoook..Açıp dinlemedim..
Sözlerine baktım..Çevirisine baktım..İyiymiş aslında sözleri. Müziği de fena değildi..(hatırladığım kadarıyla)
E ben niye sinir oluyorum o vakit?Dinlemek duymak istemiyorum hiç..
Sanırım sebebi şarkının aşırı derece suyunun çıkarılmış olması.Bir de çok fazla abartılmış olması.Bir de sanırım kadının sesini sevmiyorum..Uyuz olma durumunun diğer bir sebebi de Taytanik olabilir.Daha ne olacağdı bilmiyorum...Bariz sevmiyorum işte.

Sonra güzel bir slow şarkı buldum.Defalarca dinledim.Lanet şarkı olmayan enerjimi de aldı götürdü.O şarkıdan da hazzetmiyorum şimdi.Fazla huzurlu..Cistak cistak bişeye ihtiyacım var belki..
Müzik ekleme işi başka bahara kaldı.
Ve ben hala sıkıntıdan patlıyorum.Başka bir deyişle BORED ULAN!

0 yorum: