Sherlock'un Oynadığı Oyun Değil Mi Lan Bu

Reklamları izlerken başlıktaki cümleyi bizzat içimden sarf ettim. Reklamın amacı da peynir satmak dışında Sherlock'un oynadığı oyun değil mi bu? dedirtmek olabilir.
Sanırım Ülker yeni reklamında Sherlock'tan epey esinlenmiş.

                           
İzledikten sonra göreceğiniz üzere reklamdaki oyun Sherlock ve John'un sarhoşken oynadıkları oyunla aynısı. Bu oyunu bir filmde daha gördüm.Filmi tam izlemeden öylece zaplayıvermiştim.Sanırım 'ekmek yoksa pasta yesinler' dediği rivayet edilen Fransız kraliçenin hayatının anlatıldığı bir filmdi.Başrolde Kirsten Dunst vardı.
Şimdi de üşenmeden kontrol ettim.Filmin adı Marie Antoinette (Fransız kraliçenin adı).
Bu arada bu oyunun adı ne bilmiyorum.Ne yazık ki deneme şansım olmadı. Ama oldukça eğlenceli görünüyor.

0 yorum: