Snoopy Sinemalara Geliyooor

Bu fragmanı görünce "hadi yaa :) " dedim. İzlemek isteyenler için fragman yazının altında mevcut.
Daha eskiden de başka kanallarda yayınlanmış olabilir bilmiyorum...Ben bu çizgi filmi kanal 7'de izlerdim.
Snoopy değişik bi köpekti.Kulübesinin içinde değil üstünde uyurdu. :) 
Sonra onun sahibi Charlie Brown..Snoopy'yi 5 dolara almıştı. Beyzbol oynarlardı.
Çoğunlukla (hemen hemen her zamandı sanırım) kaybederlerdi.Ama bir sefer kazanırlarsa forma sahibi olacakları için canla başla mücadele edip kazanmışlardı.
Snoopy Charlie Brown'un arkadaşı olan mavi elbiseli siyah saçlı bi kızı severdi diye hatırlıyorum.Bu kız ise piyano çalan bir çocuğu.Bu çocuk ise piyanosunu herhalde..
Sonra bu mavi elbiseli kızın (adı neydi bu kızın?internetten bakmicam şimdi..hatırladıklarımı yazıyorum sadece) bir kardeşi vardı.Bak çok ilginç onun adını hatırlıyorum.Laynıs..Yazılışı Linus gibi bişey olmalı..
Bu çocuk battaniyesi ile dolaşırdı.Charlie Brown'un sarışın bir kız kardeşi vardı bu çocuğu severdi.Hatta çocuğu battaniyeden kıskanırdı.Snoopy de bu battaniyeyi kapmaya çalışırdı.. (^_^) 
Başka karakterler de vardı...Onlara girmeyeyim en iyisi..
Snoopy'nin bazen uluyacağı tutardı ya böyle ağzından kaçırır gibi bi duygu selinden ya da coşkudan falandı galiba çok komik olurdu.Kulübesine uçak muamelesi de yapardı.Görmezdik ama uçardı galiba..Olurdu bişeyler.. :D Cadılar bayramında Linus Büyük Balkabağı'nı (neyse bu artık..) görmek için sabahlara dek beklerdi.Şeker toplayamazdı bu yüzden..
Ha bir de Snoopy'nin kankası sarı bir kuştu.Benim favori bölümüm ise Snoopy'nin rüyasında kızak köpeği olduğu bölümdür.Çok matraktı.Özellikle normal bir köpek gibi dört ayağının üzerine bastığı sahne şahane.
Şimdiki çocuklar bilmiyor bile muhtemelen böyle bir çizgi film olduğunu.Yaşlıyız lan...
Bu çizgi filmin müzikleri de çok güzeldi.
Birileri herhalde düşündü taşındı biz bunu 3 boyutlu halde sinemaya taşıyalım dedi.Çünkü Snoopy 2015 yılında sinemalara geliyor.Galiba bi akım var şimdi..Eski çizgi filmler yeniden çizilip 3d (3b) halde sinemaya geliyorlar.Ayı Yogi de aynı şekilde olmuştu.Onu izlemedim daha.
Arı Maya da yeniden çizilmiş..Plastik gibi olmuş..Ne zaman yeni halini görsem direkt aklıma bu geliyor.
Normalde Arı Maya bir animeydi.
Gelelim Snoopy'ye...Valla çizimler falan hoş güzel gibi.Müziklerini de koruyacaklar anlaşılan.Ama Snoopy fazla mı pofuduk duruyor ne?İyi gibi ama yine de..Arı Maya gibi plastik plastik değil..Animasyon biraz daha akıcı olsa daha da iyi olurmuş gibi..Görüciiiz bakalım...

0 yorum: