Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik


  Benim blogum kozmetik/makyaj blogu değil. Aslında tam bi kategorisi de yok..-beni kategorize etme-
Şöyle bi bakınca da daha çok film-dizi yazıları yoğunlukta.
Ama ara ara kullandığım ürünler hakkında da yazılar ekleyebilirim.Bunun için makyaj blogu olmaya gerek yok.
Neutrogena'nın bu toniğini kullanıp bitirdim ve deneyimlerimi yazayım dedim.
Öncelikle Nütreciğna ne demiş bakalım:

Siyah noktaların azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı olur.Eşsiz formülü sayesinde gözeneklerdeki siyah noktaya sebep olan kiri ve yağı temizler.Cilt gözle görülür bir şekilde temizlenir.

İçindekiler:
Aqua, Alcohol Denat.,PPG-5-Ceteth-20,Glycerin,Salicylic Acid,Menthyl Lactade,Parfum.

İlk aldığım zamanlar birkaç gün düzenli kullanıp sonrasında bu düzeni yitirdim.Sonra azmedip düzenli kullandım.Gözenekleri ne derece temizlediği tartışılır ama pamuk yalan söylemez.Pamuk gayet de kir/yağ içinde kalıyordu..Siyah noktaların azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı olmadı. Tekrar almayı düşünmüyorum. 

0 yorum: