Televizyonda Resim Yapmakla İlgili Programlar

Hatırlarsanız bir zamanlar trt 2'de kıvırcık saçlı bir ressam vardı.Bu kıvırcık saçlı ressam amcanın adı Bob Ross. Programının adı da Resim Sevinci (Joy of Painting). Ben o programa bayılırdım.
Titanyum beyazı mıydı sarısı mıydı öyle renkler kullanırdı.. :) Manzara resimleri yapardı. Ama badana yaparken kullanılan bir fırçayı kullanırdı ki ilk gördüğümde çok şaşırmıştım..(Alttaki fotoğrafta elinde hatta.)O fırçayla çalılıklar mı yapmadı..Ağaçlar mı yapmadı...Onları hafif fırça darbeleriyle o kadar kolay yapardı ki hayret ederdim.Unutmadan...bir de spatulası vardı. :)
Bazı resimlerini o zamanlar kopyalamaya çalışırdım ama (eheh)sonuç çok da parlak olmazdı.Zaten benim hiç yağlı boyam olmadı ki.. :( Yağlı boyaya acayip bi özenme durumum olurdu.

Yeni öğrendiğime göre Trt Haber kanalında program yeniden yayınlanıyormuş.Trt Haber'in sitesine tüm bölümleri eklenmiş.Lakin silinmiş.Eh be TRT...Vimeo'ya yüklenir mi?Tabiiki de silerler.Kendi sitene eklesene.. İşte link.
TRT Okul kanalında da bir süre önce resimle ilgili bir program görmüştüm.
Sonra dedim ben bi bakayım televizyonda resimle ilgili programlar nerde ne zaman ne kadar...
Yeni programlar gördükçe (şayet öyle bişey olursa) listeyi güncellerim.





Tv/kanal adı ▬ TRT Haber
Program adı ▬ Resim Sevinci
Yayın günü ▬ Cumartesi,Pazar
Yayın Saati ▬ 12:20



Tv/kanal adı ▬ TRT Okul
Program adı ▬ Her Yer Resim Olsun
Yayın günü ▬ Haftanın her günü
Yayın Saati ▬ 15:25 (cuma 15:25 - 21:10 ve 06:35 )
Not:Şu anki yayın akışına göre.


Tv/kanal adı ▬ Line Tv
Program adı ▬ Rengarenk
Yayın günü/Yayın saati ▬ Pazartesi 09:45 , Çarşamba 10:10, Perşembe 10:10 , Cuma 15 : 50 , Pazar 10 :00 .
Not: Şu anki yayın akışına göre.







0 yorum: