Pretty Guardian Sailor Moon Crystal Çıktı!!


Nihayet...Nihayet yeni sezonun ilk bölümünü izledim.
Bana göre çok eksisi var.Ama bir şey fark ettim.Ben bu animeyi özlemişim.
Gelelim yorumlarıma...
Daha önce belirtmiştim ama tekrar belirteyim.Sailor Moon'un mangasının 2-3 sezonunu falan yıllar evvel okumuştum.Mangada bazı şeyler daha farklıydı.Belki de tekrar okumak lazım.Bu sefer sonuna kadar ama.
Tekrar animeye dönelim..
 Herşey baştan başlıyor.Hikaye kaldığı yerden devam etmiyor.
6. sezon mangaya göre yapılmış.Maskeli Şovalye'nin kıyafeti mangadakine çok benziyor.
Hatta bu sefer Usagi ile mangadaki gibi karşılaştılar.Gündüz vakti smokin giyerek. :D Usagi de mangadakine oldukça uygun.Eski serideki gibi salaklıkları sinir etmeyecek.Çünkü mangada böyleydi.Eski animesinde ise niyeyse fazla saf salak bi karaktere dönüştürmüşlerdi.Yeni seride mimikleri de abartılı değil.Ama bu artılara rağmen bir sıkıcılık var.Belki de sebeplerinden biri mimiklerin abartılı olmamasıdır.
Usagi'nin dönüşümünü hiç sevmedim.Evet belki yine tırnakla ojeyle başlıyor ama...Eskisi çok daha iyiydi.Madem yeni yapıyorsunuz daha iyi yapın.Ya da ne bileyim daha kısa tutun..Ama gerçekten sevmedim.Dönüşüm sırasında çalan müzik de hiç dikkat çekici değildi.Eski seriyi bu yönden feyz alsaydınız ya..Bu Winx Club değil.Sailor Moon..Anime hani..
(not: Winx Club izlemişliğim yoktur)
Aslında 6. sezon denmesi yanlış.Manga yeniden animeye uyarlanıyor demek daha doğru.
Çizimler eski sezonlara göre daha farklı.Ama daha iyi olabilirmiş.Çok güzel değil ama çok kötü de değil..Beğenip beğenmemek konusunda arada kaldım.Eski çizimlere fazla alışkın olduğum için belki bu durum...Çizimden ziyade gözüme batan şey renkler oldu.
Renkler fazla silik.. :( Bana öyle geldi.Usagi'nin gözlerinin mavisi fazla açık renkte gibi.Saçları da öyle.
Animenin renklerini komple koyultsalar çok daha iyi olacak.Ben dedim diye bunu kimse yapmaz tabi. :( Ama keşke 5. sezonun çizimlerine benzeterek yeni bir seri yapsalardı.Tadından yenmezdi.Yeni kıyafet tasarımı ve yeni teknolojik alet edevat eklenmesiyle süper olurdu.
Japonca sesler rahatsız etmedi.Hafızamda dublajlı yer ettiği için orijinal dilde izlemekten biraz tırsıyordum.
Bu yeni serinin bence iki sorunu var.Birincisi renkler.İkincisi ise müzikler.Nerde eski serinin müzikleri nerdee..Ezberlemek için can attığımız açılış kapanış şarkıları nerdeee..Gerçi henüz sadece 1 bölüm izledim.Ama gerçekten eski serinin müziklerini aradım.Yeni serinin renkleri gibi müzikleri de silik geldi bana.
Lakin bunlara rağmen devamını izlemek için sabırsızlanıyorum.Bunun tek sebebi de eski serinin eski bir fanı olmam.


Bir de mangada olup da animede olmayan bir şey vardı.Aslında bir sürü farklı şey var da..
 Mangadan bihaberseniz spoiler içerir!!!!!Mangadan bihaberseniz spoiler içerir!!!!!
 Mangadan bihaberseniz spoiler içerir!!!!!Mangadan bihaberseniz spoiler içerir!!!!!
Mangada Serenity ve Endymion intihar ediyorlardı.Acaba bu seferki seride buna yer verecekler mi merak ediyorum.

0 yorum: