Watsons vs Rossmann


Hafta sonu yılbaşı indirimlerinden faydalanabilmek için  Watsons ve Rossmann'a gittim. Watsons'tan alışveriş yapmayı sevmiyorum. Dükkanları küçük. Raf aralarında yürümekte zorlanıyorsunuz. Sanki pazara girmiş gibi oluyor insan. Bir de her rafta kocaman ''mağazamız kamera sistemiyle korunmaktadır'' gibi bir yazı var. Herkese hırsız gözüyle bakıyorlar sanırım. Belki de mağazalarında hırsızlık olayları sık yaşanıyordur, bilemem. Ama rahatsız edici. Bu durumu önlemek için daha geniş dükkanları kiralayabilirler. Herkes de rahatça gezinir. Bir kişinin yürüdüğü yerden ikinci bir kişi rahatça yan yana yürüyemiyor. İlla yol vermek lazım. Bu da rahatsızlık verici. Ben rafta bir ürün incelerken biri yanımdan geçecek olsa illa kendimi rafa yapıştırmam lazım yol vermek için. Ya da birileri ürün incelerken ben yanından geçecek olsam resmen geriliyorum geçebilmek için.
Oysa Rossmann ne güzel, süpermarket gibi. Market arabasını al ferah ferah gez..Krem vs bölümü dışında başınızda dikilen de yok genelde.
Gerçi bu hafta sonu Rossmann da kalabalık olduğu için ondan da çok hazzedemedim. Ama Watsons'la kıyaslanamaz.


0 yorum: